Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Irritation...

Kategori: Allmänt


på HÖG nivå!!!

Har för en gångs skull haft en jätte bra dag på jobbet!Fått vara i info som består av spel,tobak å post!Där trivs jag bäst i butiken! :) Och hade väldigt trevliga abertskamrater idag :) Men självklart ska något förstöra dagen!!Blir så jävla irriterad på det.. tyvär kan jag inte säga så mkt mer..men jaa...

Ska se lite Ellen nu så blir jag på bättre humör!! :) Är dock på ganska bra humör eftersom jag nu är ledig fram till kl 15 på måndag!! :) Wiieee :)

Så imorgon ska jag träffa en gammal vän från både stall å skola! :) Har inte träffat henne på många år!ELler iaf inte umgåtts! :) Så det ska bli jätte skoj! :) Så blir först att vara inne i Sthlm å kanske ta en fika eller nå!E rätt så pank som vanliget så blir inge shopping.. :( Å sen blir det hem till henne å ha myskväll! :) Men blir nog att sova hemma då jag har väldigt mkt som jag behöver fixa på söndagen!

Men men..se lite tv å sen nanna sova! :) God Natt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: