Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Stockholm i mitt hjärta!! <3

Kategori: Allmänt

 
Längtar så sjukt mycket tills jag ska åka till Sthlm!!! =D Idag är det bara 4 veckor kvar!! :) Ska bli så skoj att komma HEM!!Det är där jag hör hemma!!Inte här! Och det bästa med denna Sthlm's resa är ju att jag & Tessan ska gå å se Jennifer Lopez live i Globen på måndagen!! =D =D =D Jag har varit ett fan av henne sen jag var 13-14 år!! Å har väntat sen dess på att hon ska komma till Sverige!! NU äntligen kommer hon!! =D Och jag kommer stå längst fram vid scenen och skrika mig hes!! ;)
 
Sitter nu och kollar på X Factor Sverige!!Det är ju ingenting jämfört med X Factor USA Där Demi är en av the Judges. :) Men måste medge att Sverige har aldrig haft så här talangulla tävlande i ngn annan tävling!! Eller rättare sagt någonsin!! :) Finns flera jag tror skulle kunna slå igenom utomlands!! :) Skoj! :)
 
Näpp.. nu ska jag gå ner å hämta min tvätt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: