Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Friends :)

Kategori: Allmänt


Det förra inlägget var väl inte mest positiva men jag var tvungen att få ur mig det jag kände då jag inte riktigt vet om och var jag kan vända mig!

Jag har otroligt svåra problen när det gäller vissa områden som är psykiskt! 

Vill inte skriva ut här så mkt men jag har rett ut det jag var ledsen och lite besviken om i helgen och jag är stolt över mig själv att jag vågade ta upp det som tyngde mig. För när jag väl gjort det tidigare så har det inte slutat som jag velat!! Men nu så blir jag bara mer och mer säker på att jag verkligen ha hittat underbara vänner som förstår mig och som jag kan vända mig till!!  :) Så det känns så underbart!! 

Älskar mina vänner nå enormt! :) Och känns som jag verkligen har hittat rätt! :) <3


Sen för ngn vecka sen gjorde jag en beställning från ellos.Har inte gjort det på många år men kände att jag behövde och så luras jag av en enorm rabattcheck!! :P Så jag beställde 1 par jeans, 1 oversize kofta, 1 college tröjja med hög krage och en handväska. Allting passade perfekt!!Jeansen hade jag kunnat haft en mindre storlek men det får en tvätt fixa!Dom var så sköna å billiga så orkar inte skicka tillbaka dom! :) Blir nog att beställa nå ytterliggare par! :) Och så min handväska!! ÄLSKAR DEN!! =D Jag har aldrig riktigt varit en handväske tjej men tänkte att det är dags för det nu å så hittade jag en så grymt fin väska och så köpte jag den sista å fick halva priset på den!! :) Såå jag hoppas jag kommer använda den!! =D Å har blivit hotad av S att om jag inte använder den kommer hon sno den å det vill jag ju inte! :P hehe Sorry S! ;)


Fick lite glada nyheter på jobbet idag!!Eller nyheter e de väl inte men jag fick väl lite uppskattning och det var välbehövts å nu får vi väl se vad som händer!! :) Jag har ju börjat söka nya jobb för jag trivs inte där jag är nu!Och jag känner att jag har gjort mitt på den avdelningen! 

Men ikväll blir det lungt då klockan ringde 5.30 för mig imorse och jag är inte riktigt någon morgon människa nu för tiden!! :P Så det blir nog ganska tidig kväll för mig! :)

Nää..nu ska jag se Top Model Sverige!! :P

Ha de bra! :)

Lägger in en bild på min underbara väska i ett eget inlägg från mobilen så ni får se den! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: