Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Trååååkis :P

Kategori: Allmänt



Japp det är jag det! :P

Har tyvär inget speciellt att skriva..mitt liv är inte så roligt just nu...
Bara jobb,sova,äta å mysande med katterna som står på schemat! :)

Finns varken tid eller pengar till nå annat! Men det gör inte så mkt. vill ju ha så mkt pengar som möjligt när jag ska upp till Luleå så jag har råd att göra saker med vännerna!

Men en sagt finns ju..lill syrrans katt Cissi har fått en underbart söt lite bebis igår!! =D Det finns 2 till i magen på henne men tyvär verkar dom inte vara vid liv för det är ingen aktivitet i hennes mage..Grymt trist!! :(

Så hoppas med alla tummar å tår att dom bara ligger å sover och är vakna när ingen ser dom
så dom kommer ut levande! För det finns inget värre än när dom kommer ut och inte lever! :(

Men ska börja ta tag i dagen..har sovit grymt dåligt denna natt då jag har fått den underbara lingon veckan och även fast jag går på det starkaste som finns förutom morfin så hjälper det ändå inte och jag har så grymt ont att jag nästan känner mig svimfärdig.. Måste nog uppsöka läkare och se vad jag ska göra då
detta är för jävla jobbigt!!

Men men..bara massa svammel! Nu blir det frukost!

Måste bara tillägga att Demi's nya låter är så JÄVLA grymma!! =D

Hihihi

tjaaaaaaaaaaao

:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: