Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Woooork!

Kategori: Allmänt



Jepp..wooork heeela veckan!! :S Men ledig på söndag så det ska bli skönt! :)

Jobbade stängning igår och fick skjuts hem av en kollega så var hemma ca 45 min tidigare än om jag åkt med tåget å bussen! Mkt nice! :) Och det var nog rätt bra för när vi körde igenom Järna här så är det världens polis pådrag!! Poliser överallt med ljus på och Järna är ju som väldigt litet å jag skulle ha prommat igenom allt om jag tagit lokaltrafiken så det var skönt att få skjuts ända fram till dörren! Tack Anneli!! :)

Sen när jag kom hem var jag tvungen att setka upp köttfärssen jag hade i kylen..och jag skäms nästan att säga det men jag har bara provat på att göra köttfärsås 1 gång tidigare å den misslyckades jag totalt med så jag har dragit mig från att göra den..men så igår kväll vad 23 tiden så gjorde jag då den och den vart SÅ J*VLA GOD!!! =D =D =D Jag dansade runt i köket när jag provsmakade den för att den va så god!! =D Äntligen!! =D Så gjorde mkt så har jag till jobbet i nga dagar!! :) Mumma!! :) Berättade detta för min kära vän S å hon skrattade åt mig..haha!! :P Jag med men men..bättre sent än aldrig!! :P Hahaha

Idag har jag skypat med min underbaraste vän E!! :) Vi är så sjukt synkade på flera olika sätt å de e rätt coolt med tanke på hur långt det är mellan oss..men så är det :)  Love you my friend!!I know i can talk to you about anything! :) Och det betyder nå enormt för mig att jag kan säga vad som helst och förståelsen finns där :) Som sagt..jag älskar mina vänner! :)

Och idag är det BARA 7 veckor tills jag beger mig norrut i nästan en vecka!!Längtar så sjukt mycket efter familjen och vännerna! :)

Men nu måste jag börja göra mig iordning för jobbet!! Börjar 15 nu 4 dagar i rad.. blää :P Men bättre det än att klockan ringer 5.30! :)

Så vi hörs när vi hörs :)



PÖÖÖÖZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: