Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

måndag..

Kategori: Allmänt

 
Jaa..då var det måndag igen..känns på ngt sett ändå bäst när det är helg..tror det är för att då kan man vara ledig mer..på veckorna är det meningen att man ska jobba!! Jaja..lite komplicerat..men men..
 
Har idag varit på möte med min jobbcoach på Student Consulting.  Det var ett bra möte!Fick lite förslag på olika jobb å hur jag ska fixa mit cv å personliga brev!Känns bra så hoppas allt löser sig snart!
 
Sen var tanken att jag skulle in till stan å avboka min klipp å färgtid på torsdag!Hade bestämt mig för det för jag vet ju inte när jag får in pengar nästa gång.. Men när jag väl kom dit så ångrade jag mig så mim snälla mamma ska hjälpa mig! Så får man vara fin när man ska till Underbara Stockholm! =D
 
Nää..ska ta å fixa lite mat nu!Magen skriker!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: