Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

My feelings and emotions..

Kategori: Allmänt

My feelings and emotions..

I hate feeling like this!!I hate that i so desperatly need to have recognition...i hate this part of myself!And i need to learn how to deal with these emotions..

I hate that i need confirmation in everything..i hate that i always feel like others are choosing someone else over me.. but that's how it's been all my life..i have never felt like i have been someone's number 1..i feel like i always comes second..

Can someone please tell me what i can do to try to change myself..cause i really don't want to feel like this every time!!!

I guess I wanted your more... is like my life.. thoose lyrics in the amazing song by @ladyantebellum is like taken from my life..

I always want things more the others..like my family and friends..why??

 

Dom här tankarna har jag varje dag.. konstant känner jag så här..jag vill inte men det är så här mitt liv har varit.. sen jag var 15.. Och för eller senare så lämnar dom mig..på ett eller annat sätt..

Jag har dom sista dagarna haft otroligt mkt tankar och känslor i huvudet och känner att jag börja krypa tillbaka ner till där jag var för lite mer än ett år sedan.. och dit vill jag inte tillbaka !!

Jag har underbara vänner och familj men jag känner mig så enormt ensammen! Och då vet jag att folk tänker.. : men varför flyttade du från alla då..och vet ni va.jag kände mig lika ensammen då! Visst..jag hade mina närmsta inom ngn mil men när jag var själv så är det samma känsla ändå..Nu bor jag här uppe ändå och allt jag vill är att fara härifrån!!!Vll inte vara kvar i Luleå!!Hoppas på att vår drömmen blir sann!!

äsch..varför ska jag skriva ner allt..lika bra att hålla det till mig själv..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: