Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Förrvirrad till tusen..

Kategori: Allmänt



Mycket tankar som far runt i huvudet..

Jag älskar Stockholm!! Jag älskar att bara kunna fara in til stan å ha så mkt alternativ!
Om jag vill gå på konsert eller massa annat skoj! :) Inte för att jag har råd som
det är just nu..men valmöjligheten och alternativen finns!


Men...


Jag älskar även min familj och mina underbara vänner!Och saknar dom nå enormt mycket!!
Finns inte ord att beskriva saknaden jag har efter vissa speciella personer!
Min mamma,mina syskon, E , S med flera!!

Så vad gör jag..flytta tillbaka till Luleå för att vara nära mina nära å kära men inte trivas i stan..
eller att stanna kvar här och bo i denna underbara stad och ha mer möjligheter än va jag nånsin kommer ha i Luleå!


Kan någon snälla hjälpa mig med detta då jag inte alls vet hur jag ska göra!! :S

Så jäkla svårt!!

:/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: