Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Känslolös..

Kategori:

Denna helg har ändå gått ganska bra.. Jag har blivit otroligt bra på att stänga ute allt det jobbiga,alla tunga känslor. Det är bäst att göra så då jag inte orkar ta itu med som.. Jag vet att det inte alls är bra att göra så men jag har absolut ingen aning om vad jag annars ska göra.. Det är ju ingen idé att öppna sig för någon helt å hållet för det får jag bara skit för så lika bra att hålla det för sig själv.. Då behöver ingen annan låtsas som att dom bryr sig!!

Denna helg har bestått av tv,tvättning,mat å ytterligare lite tv.. Vilken helg.. Har även haft nga sorters loppor här hemma.. Mest troligt är det min systers katter som tagit med det in i lgh när dom varit ute.. Så har skrubbar rent både mig å katterna å har tvättat alla sängkläder å och filtar som dom legat på.. Så hoppas det försvinner snart..

Sett på So You Think You Can Dance ikväll.. Och nu var det säsongsfinal.. Är nästan gråtfärdig när jag vet att det tagit slut och inte vet när nästa säsong börjar..

Ska se klart Bones nu å sen hämta mina rena sängkläder :) Ska bli så skönt att lägga sig ikväll!! :)

hej.. då...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: