Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Tuff tid..

Kategori: Allmänt

 
Jaa det kan man lugnt säga.. känner att jag vet inte hur mkt mer jag orkar..vill bara fly från allt just nu!!
 
Det är verkligen ingen idé att berätta hur man känner för man får bara skit för det oavsett hur nära personen är i ens liv!!! För några månader sedan fick jag även veta vad en tyckte om mig..kan säga att det är nu instämplat i mig..jag tar tyvär in precis allt folk säger!Jag analyserar precis allt..varje punkt,varje bokstav, varje smiley... jag vet inte varför jag tar åt mig allt..önskar jag bara kunde stänga bort allt sång och gå vidare men kan inte..
 
Jag är inte ute efter ömkande eller att någon ska tycka synd om mig för det är inget jag behöver!!
 
Jag ska någon dag försöka skriva ner alla känslor som finns inom mig..
 
Ser nu på Ellen Degeneres :) När man tittar på hennes program så försvinner alla jobbiga tankar och man kan skratta under 55 minuter! :)
 
Tack för mig och ha de bra! And Be Kind To One Another!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: