Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Ska försöka igen..

Kategori: Allmänt

 

Haha :P

Eftersom Emmah ska ta tag i sitt bloggande så ska jag försöka göra det oxå! ;) Men lovar ingenting!

Igår var det bara 3 veckor kvar tills jag åker upp mot Luleå! =D Längtar så sjukt mkt..Kanske lite väl mkt.. ;)

Men tanken på att flytta tillbaka har slagit mig!Tänk om jag på nått sätt kunde kombinera Sthlm å vännerna å familjen!!?  :p Vet inte hur jag ska göra!! Vill ju bo kvar här i Sthlm men saknar vännerna och familjen så sjukt mkt!! Svårt...vet inte alls vad jag ska göra!! :/

Har idag jobbat hela dagen i info'n! Mkt roligare där än i kassan! :) Var där igår å ska även vara där imorgon så jag är väldigt nöjd! :) Och efter imorgon är jag ledig igen i 5 dagar! :D Ska bli skönt!!Ska umgås med lite vänner då har jag tänkt! :)

Har köpt mig nya skor i veckan!! :) Är helt kär i dom!Har äntligen hittat mig ett par Converse som passar mina pucko fötter! :P Har velat ha skinnConverse länge men inte slagit till för jag har inte kännt att jag haft råd..men snart kommer ju skattepengara och jag behövde verkligen ett par vår skor! :) Å då tyckte jag att de var dags att unna sig lite! ;) Hihi :)

Nää..ska se Victoria's Secret Fashion Show nu å få i mig lite middag! :)

Just ja.. Jag har skaffat Instagram! :) Är nästan besatt av det! :P Vet inte hur jag ska länka men jag heter: love4demi där! :) Så följ gärna mig så följer jag tillbaka! :)

Ha de bra alla vänner! <3

 Ciao :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: