Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Måndag :)

Kategori: Allmänt

Oooppss...har visst inte blivit av att jag skrivit här på ett tag men har jobbat mycket och inte kännt lusten för det.

Ska ta och städa lite snabbt idag innan det bär av mot jobbet!Men jobbar bara några timmar och sen är jag ledig i 3 dagar!! :) Ska bli skööönt!! :) Imorgon blir det först lunch med underbara Hanna som jag lärde känna när jag var nere hos Lisen & Peder och provjobbade. :) Ska bli så kul å träffas igen då vi inte setts sen förra sommarn tror jag!Och nu åker hon ju snart till Australien så måste hinna ses innan det! :)

Sen efter lunchen med Hanna så blir det att umgås med fina Tessan! :) Tessan har jag lärt känna på mitt nya jobb på Maxi! Vi har så grymt mkt gemensamt hittils så det är nästan lite läskigt!! :P Så imorgon blir en surr dag och så ska vi säkert laga lite mat! :)

Sen blir det stor städning av lgh:en och rensning i garderoben! Sen på fredag går jag på en 8 dagars på jobbet... Och sen nästa helg får jag besök!! :)

Nää..dags att ta tag i städningen och slå på hög musik å dansa med dammsugaren!! :P hahaha

Men måste bara lägga in ett youtube klipp på en helt grym tjej!Jag tror hon är 14 år men hon har en röst utöver det vanliga!Jag hör både Jessie J,Beyonce, Nicki Minaj med flera hos henne!!Hon är så sjukt grym!!! :)



                

Tycker hon är helt grym för att vara så ung!! :) Hon sett hennes videor från det sist året och hon blir bara bättre å bättre för varje video!! :) Tänk bara sen!! WOW!! :)

Fick precis ett jätte tråkigt besked.. :( Huvva va världen är grym!! En barndomskompis till mig å min bror blev knivmördad i lördags av sin pojkvän!! :( Och folk undrar varför jag har svårt att lite på karlar!! Huvva!!Mina tankar går ut till Putte & Helen och hennes bröder! :( R.I.P. Elinor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: