Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

God afton :)

Kategori: Allmänt

Jobbat i ca 6 timmar..Varit en hel del folk idag!Massa korkade kunder då tyvär oxå..helt otroligt ibland alltså!!

Ska bli skönt att vara ledig nu i 3 dagar.Men sen jobbar jag 8 dagar i sträck så det är mindre roligt..men men!Pengar!! :) Sen får jag ju besök av en god vän så jag har ju ngt att se fram emot! :)

Nu blir det lite kvällsfika å lite tv å sen nanna sova! Upp någorlunda tidigt då det blir lunch med dina Hanna imorgon!

Men nu orkar jag inte skriva nå mer!! :P God Natt!!

Har blivit helt kär i denna låt!Den går på repit on and on and on!! :)



Tycker Jessie J är så jävla bra!!!Hon har så grymt bra låtar och verkar vara en härlig tjej!! :) Henne skulle jag mer än gärna vilja se live!! :) Hoppas hon kommer till Sverige nån gång! :)

Ciao :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: