Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

E så less på lögner...

Kategori: Allmänt


Vad man än gör så verkar det aldrig vara tillräckligt..jag har näst intill gett upp mitt liv för dig och skulle kunna göra vad som helst för dig men du fortsätter ljuga för oss..Varför???
Men jag får inte bryta ihop..Jag måste vara stark för min älskade mamma.Jag är allt hon har och just nu känns det som att hon är allt jag har.. vill inte hålla allt detta inom mig..men jag har ingen att prata med..men vill ändå inte prata om det för då an det komma ut fel..

vet inte vad mer jag ska säga.. men livet är inte på topp nu och jag hoppas att det snart kommer att vända för mig!

Nu hoppas jag bara att Miss D kommer till Europa!Skulle vara så underbart!!En dröm som går i uppfyllelse!

God Natt.

Saknar dig enormt mycket och vet inte vad jag ska ta mig till utan dig!Du har varit en utav dom bästa vännerna i mitt liv och jag sårade dig som jag själv blivit sårad..Men jag tänker inte släppa dig min vän! Love you! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: