Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

30 dagars bloggande..

Kategori: Allmänt

Har tänkt skriva från den här ett tag nu och nu känns det som rätt tid nu när jag kommit tillbaka till bloggandet! :)

Här är listan: 

30.Min kärlek
29.Min favoritdryck
28.Detta skulle jag vilja göra innan jag dör
27.Min fritid
26.Mina rädslor???
25.Vad jag vill bli när jag blir stor
24.Något som har förändrat mig
23.Min favoritplats i vardagen
22.Några personer jag inspirerats av
21.Ett pinsamt ögonblick
20.Mina djur
19.Saker som får mig att gråta
18.Saker jag stör mig på
17.Om jag blev rikast i världen
16.Mina rädslor
15.Det här gör mig lycklig
14.Det här saknar jag
13.En sak jag gör varje dag
12.Mitt jobb
11.Tre sanningar om mig
10.Dagens outfit
9.I min handväska
8.Min tro
7.Mina syskon
6.Favoritårstid och varför
5.Vad är kärlek
4.Det här gör mig upprörd
3.Det här får mig att må bra
2.Mina föräldrar
1.Kort om mig

Nu blir det ju lite galet eftersom denna februari endast har 29 dagar men men..kanske kör dubbla den 29:e! :)

Sitter å ser Ellen DeGeneres nu å har precis ätit en sen frukost!

Ska börja göra mig ordning för några timmars jobb men kanske hörs sen! :)

Ni får gärna kommentera oxå så jag vet vilka ni är som läser denna tråkiga blogg!! :P 

Ciao..

 

Kommentarer

  • S säger:

    Hihi nu har jag ju börjat kolla din blogg igen ;) Nu är det ju action här !

    2012-01-30 | 23:00:18

Kommentera inlägget här: