Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

LULEÅ =D <3

Kategori: Allmänt


Yeeeesss :)

Det blir Luleå för mig 3-8 maj!! :D Ska bli så jäkla roligt! :) Var inte tanken att jag skulle upp nå förrens sommarn då tanken var att älskade mamma skulle komma hit ner då i maj å att finaste Emmah oxå skulle komma men det blir inte av för någon av dom.. Så när jag å Emmah skypade idag då som vanligt så slutade det med att jag bokade en resa! ;) Har egentligen inte råd men saknar min familj å mina älskade vänner så enormt mkt så jag måste upp! :) Å så var ju Emmah ledig hela helgen!! :) Så det blir perfa!! :)

Så mest troligt blir det fest med alla underbara på lördagen!! :)

Men men..lite kvällsmat nu å sen blir det sängen!! :)

God Natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: