Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

2. Mina föräldrar

Kategori: Allmänt


Detta inlägg ska tillägnas min underbara Mamma!! :)

Min mamma är såå otroligt stark! Allt som vi som familj och som hon själv har behövt gå igenom under sitt liv och allt som hon fortfarande tampas med!Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Jag kan berätta precis ALLT för henne! Många av mina vänner blir shockade över allt vi pratar om :) 

Jag älskar min mamma så otroligt mycket!Har alltid haft svårt att säga dom orden men jag har blivit bättre!Det är så viktigt att säga vad man känner för man vet aldrig vad som händer!! :)

ÄLSKAR DIG MAMMA!! :) DU ÄR BÄST!! :) TACK FÖR ATT DU FINNS HÄR FÖR MIG OCH STÖTTAR MIG GENOM ALLT!!SAKNAR DIG ENORMT MYCKET!!

Hittade tyvär ingen bild men måste försöka få ngn bild på henne! :)

Nu ska jag surra vidare i telefon med fina S och sen blir det nog sängen!! :)

Kraaam & God Natt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: