Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

1. Kort om mig..

Kategori: Allmänt


Jaa..Skulle ju börja med den här 30 dagars listan idag och dagens var: att jag ska berätta lite om mig själv..

Jaa..suger på detta..och tycker verkligen inte om det men jag ska skriva ngn rad! :P

Jag är 28 år och bor i en liten stad utanför underbara Stockholm. Jobbar just nu i en maxi butik..men trivs tyvär inte alltför bra.. Tur att det finns några fina människor som gör det skoj! :)

Mitt liv är mina katter Oscar och Hampus! :) Och musiken.. Det går inte en dag utan att musik spelas vart jag än är. Sen är min familj och mina vänner såå viktiga!!Vet inte vad jag skulle göra utan min älskade mamma!!

Jag har haft ridsporten som intresse sedan 6 års ålder men den ligger på is då jag inte har tid, pengar eller riktigt ngn lust för tillfället. Men kan känna viss stunder att jag skulle göra vad som helst för en ridtur i skogen när snön har fallit eller att hoppa en runda på ngn trevlig häst :)

Men det var lite kort om mig :)

                                     Vådå gröna ögon??? :p            

En gammal bild på mig och så bilder på mina älskade prinsar! :)

Trevlig läsning! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: