Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Sjukling

Kategori: Allmänt

Japp..de e jag de..eller e på bättringsvägen nu!

Gick till jobbet igrå morse efter knappt nga timmars sömn å kände mig riktigt risig..men eftersom jag skulle öppna så kunde jag inte ringa å sjukanmäla mig..så åkte till jobbet å gjorde allt å öppnande upp..försökte verkligen för att jag skulle kunna jobba klart hela dagen men kände ganska snabbt att de inte gick..väntade tills Eija kom kl 10 å lämnade över telefonen till henne!

Väl hemma parkerade jag mig i soffan me hälstabletter,närrpray,näsdukar å vatten!Låg där till ca 18 då jag for in till stan å hyrde nga filmer å köpte med mig lite mat hem.Kvällen blev i fortsatt soffläge! :P

Ställde klockan tidigt å bestämde mig för att jag skulle vara hemma idag oxå från jobbet så jag är friskare till helgen..är för mkt pengar man går miste om om man e sjuk på helgerna!!Och visste att LG skulle komma in å jobba om jag inte kunde!Så så fick det bli!

For sen vid lunchtid in till stan och mötte upp Linda.Sen åkte vi ut till Kallax..Då det var dags för att säga Hej Då till Cissi och Gisela.Köpte varsitt litet halsband till dom som en liten minnes sak..så dom inte glömmer mig... :S
Dom blev väldigt glada över dom..å så kom tårarna!!Kändes väldigt tungt att säga hej då åt dom..med tanke på att sofia har lämnat mig så kändes de lite så..även fast jag vet att CC å G lever i allra högsta grad!! :D Men det var ändå väldigt tungt!!Dom betyder så oerhört mycket för mig!!!MISS YOU SOOOOOO!!!

Men nu är det dags för dom att leva livet i Kanada!!Jag är lite avis på dom!!Jag vill som oxå göra nå sånt roligt!! :)
Men vem vet..kanske tar mig en liten resa dit..har ju kusiner och en faster i Kanada så men ska aldrig säga aldrig!! :)

Sen for jag hem å parkerade mig i soffan igen!Sen på kvällskvisten blev det att ta mig en prommis till preem å skicka tillbaks mobiltelefonen jag fick hem för nga veckor sen..Och då fick jag ett litet styrkebesked oxå att jag e på bättrningsvägen!!För när jag var inne i stan en snabbis igår var jag helt död..så det kändes bra! :)

Sen har jag bara myst på med mina prinsar! :)

Å tänkte nu dra mig mot sängen och få mig ordentlig sömn innan klockan ringer halv 7 imorgon bitti för jobb!

Men lovade lite bilder så slänger ihop ett plock..

Ciao.......... <3



               Han hade precis gjort en ordentlig rullning efter vi varit ute å ridit å han fått sig en dusch!Perfekt höstdag!! :)             Tårta hemma hos mig på min födelsedag med mina underbara vänner! :)              




Vi var hemma hos Maggie och hade en supertrevlig kväll med mkt skratt å goa vänner :)                 Nyåret 09/10!!Vart inte alls som vi tännt de kanske mn ojoj vilken kväll vi hade!!!! :) LOVE YOU BOTH SO MUTCH!! <3              




Världens underbaraste lite tjej!! :)                 Underbara vän!!!!Love you! <3



Det var en liten kompott av de som hänt den sista tiden..Nu blir det sängen!! :) Go Natt <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här: