Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Friends....

Kategori: Allmänt


Har ikväll varit med mina älskade vänner hos Maggie ute i Börjeslandet å haft en underbar kväll!!Vi lagade tacos tillsammans :) Vart riktigt gott!! :) Mycket surrandet å även lite spelande! Vilka tävlingsmänniskor vi är allihopa!! :P

Den stora anledningen till att vi hade den här kvällen var att 2 av mina absolut närmsta vänner ska flytta till Kanada på fredag..planen är att dom ska vara där ett helt år!Är så glad för dom..att dom ska åka iväg på ett stort äventyr!! :) Men kommer sakna dom så enormt mycket!!!!!Båda 2 har verkligen funnits där för mig under den svåra tiden jag haft!Och för det har jag så mycket att tacka för!Kommer kännas väldigt tomt utan dom både på jobbet och utanför!Men tiden går fort så snart får jag se dom igen!! :)

Men nu är det nog bäst att jag beger mig mot sängen..klockan ringer 06.15..börjar sen jobba halv 8 å jobbar till 16.30..lång dag!Kommer väl heller inte vara så mkt folk med tanke på att det är dagen före löning!!Å det märks defenitivt på mitt konto!! :P Tror jag har ca 30 kronor kvar..haha :P

Tog en massa bilder idag och ska försöka komma ihåg att ladda upp lite imorgon efter jobbet!! :)

Men nu blir det sängen!!Go natt! :)


PUSS <3

Tänker på dig vännen!! <3 Miss you sooooo....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: