Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Tröttmössa..

Kategori: Allmänt

Så har varit på leo´s idag me leonora å valtina!De va riktigt skoj i början men sen blev valtina väldigt trött å då blir hon otroligt tjurig!Så de vart inte så långdraget där..var hemma runt 19..

Sen har det bara varit en lugn kväll!!Har skypat en del me G and CC!! :) Måste fixa så jag har en mic å en webcam så jag kan prata med dom å att dom kan se mig! :)

I helgen händer de nog inte så mkt..kanske ska till en vän imorgon kväll å kanske följa me henne till sin söta häst först!Å få lukta lite häst igen!!Men känns inte som att de e ngt jag måste..Har inte alls samma måsten längre att åka till stallet..Stallet har varit mitt allt i över 20 år så känns skumt!Och har jag mått dåligt eller varit ledsen så är det dit jag farit!Men inte längre..å då har jag ändå varit med om en av dom största sorgerna nyligt.. de e skumt å även lite läskigt att jag inte har samma dragningskrafft dit längre..men jag vet ju varför och jag hoppas det blir ändring på de!

Men ska bege mig mot sängen nu och få mig lite skönhetssömn..trist att den e så tom bara!!Önskar att du låg där..men får inte tänka så för det kommer aldrig hända!!!

Men men..nu ska ensammaste människan i världen bege sig till sin kalla å tomma säng..tragiskt men så är mitt liv!
Får hoppas att mina planer blir verklighet inom en snar framtid så ska det bli ändring på allt!!!Hoppas Hoppas!!

Bye for now..............

Kommentarer

  • Virre säger:

    Inte är du världens ensammaste.. :) kram kram

    2010-10-03 | 19:37:07
    Bloggadress: http://pallini.blogg.se/

Kommentera inlägget här: