Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Ledigheten slut...

Kategori: Allmänt


Jepp..då var denna härliga vecka slut för denna månad!Men den kommer ju om 3 veckor igen! :)

Har som vanligt helt glömt bort att blogga! :P

I helgen hände det inte så mkt..Var en väldigt lugn helg!! :) Mkt skönt :)
Men i söndags så var jag ut me Sara till hennes söta lilla häst! :) Mockade oxå :) Sen var jag runt å kolla på hästarna på lrk.Väldigt många nya hästar!!

Jobbade sen måndagen..hade öppning å slutade efter 4 ngn!Vi har fått ett nytt kassa system så de blir spännande me ngt nytt!! :) Hoppas det har gått bra för brudarna hittils!Lär ju garanterat göra ngt fel i början innan man blir van me de nya! :P

Sen på tisdagen tog jag det bara lugnt tror jag! :P Var in på kvällen och solade!!Såååå skönt! :) Ska försöka ta mit in i helgen oxå!!Mest troligt söndagen när jag slutar tidigt! :)
 
Men i onsdags så var jag me Madde på stan!Hon shoppa lite men jag shoppa inge alls!! :) Ganska nöjd!Inte för att jag har nå pengar just nu men ändå!! :P Brukar ändå slinka med ngt hem från stan! :) Sen var vi å lunchade på börje´s!Mkt gott!!Jag åt kyckling paninis :) Mumma :) Blev en massa surr!Redde ut lite jag varit orolig för och hoppas verkligen att allt löser sig till det bästa!! :) Men det vet jag att det kommer göra gumman! :) <3

Och igår var jag och lunchade med min underbara vän Sofia på max! :) Mumma!Blev mkt surr när vi inte träffats på evigheter!!Men ska ta här ngn eftermiddag inom en snar framtid å umgås lite mer! :)
Sen mötte jag upp mamma så gick vi en runda på stan..hon shoppa en hel del fina kläder! :) Och så köpte vi hostmedicin till mig och hoppas att den hjälper!
Vaknade strax efter jag somnat kring 12 i natt och trodde jag skulle dö näst intill..aldrig varit med om liknande!!Huvva va hemskt de va!Låg vaken å hostade ngn timme :P Undra om jag höll vaken mina grannar med allt hostande..men måste ha somnat sen! :)

Vaknade kring 7 imorse å tänkte bege mig ut på en prommis men såg att de blåste så då vände jag mig om å somna om! :) Å gick upp strax efter kl 9.
Frukosten avklarad å ska ta tag i den lilla disken jag har å kanske motionera dammsugaren ett par.sen blir de väl lunch å en dusch! :)

Sen jobb.... 14.30-22.15!å sen jobb hela helgen oxå!Så blir ännu en lugn helg!

Ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här: