Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Glömska... :P

Kategori: Allmänt


Har helt glömt bort att blogga..inte för att ngn läser men kan vara skoj för mig sen!

Har skaffat mig Skype!!Vilken genialisk grej!! :) Då kan jag ju prata med mina underbara vänner i Kanada!! :) Å då kanske jag inte saknar dom exakt lika mkt.. :P

Har väl inte hänt så mkt dom senate dagarna..men nu e jag ledig resten av helgen!! :) Så skönt! :)
Har väl inga direkta planer för helgen!Tar den som den kommer!!Så skönt!! :)

Men idag ska jag till Leo´s lekland me Leonora å hennes underbara dotter Valtina!!Å snacka om att jag kommer bli som ett barn igen!! :D

Men först ska jag in till stan igen å hämta ut min jacka som jag fick av mamma i tisdags men som sömmarna hade släppt på..min vanliga tur alltså.. :P Men då fick dom in en leverans igår igen så ska hämta ut den idag!! :) Har velat ha en sådan jacka väldigt länge å hitta nu en till ganska bra pris!!Å grymt snygg färg! :)
Så jag är väldigt nöjd. :)

Men ska ta å göra mig klar..kanske byta om å få på sig lite kläder!

Hörs senare..om jag kommer ihåg :P

Ciao amigos!!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: