Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Lunch på stan :)

Kategori: Allmänt

Ska hoppa in i duschen å göra mig i ordning!!Sen blir det att möta upp Leonora för en lunch på stan! :) Var alldeles för länge sedan vi sågs så de e på tiden nu!!Massa surr kommer de bli iaf! :)

Skulle ju och träna ikväll men det verkar inte som att det blir av..har nog mest troligt fått denna jävla lingonveckan idag!!Grrr..och då kan jag inte anstränga mig för då ligger jag i fosterställning efter 5 minuter..trist!!!! Ville verkligen gå!Och nästa pass är söndag och tisdag och båda dom dagarna jobbar jag kväll så kommer inte kunna gå förrens nästa torsdag!!Inte roligt!! :(

Men men..nu måste jag skynda mig!! :)






Denna låt är på min topp 5 nu!! :D Älskar den!! :D

Ciao :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: