Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

hello again

Kategori: Allmänt


Ett tag sedan jag skrivit.. :)

Men allt känns ganska bra just nu!!Tänker bara framåt och hoppas att min dröm blir verklighet!! Innan sommarn ska den ha slagit in! :)

Saknar Sofia massor varje dag!Det har inte sjunkit in att hon är borta utan väntar fortfarande på att hon ska höra av sig..Så skulle behöva ngt som gör att det sjunker in!Och jag vet va det är för nått men har inte ekonomin till de nu tyvär.. Men snart förhoppningsvis!! :)

Sen är det mest jobb som gäller!Och träning såklart!! :) Har kommit igång bra nu!Känns riktigt härligt!Försöker hinna med att träna 3-4 dagar i veckan! Och igår var jag på min första pass någonsin nästan!Har varit på ett aerobic´s pass för nga år sen men stod mest som ett fån då! :P
Så igår var jag på ett BodyStep pass! :) Det var riktigt skoj!!Dom andra i gruppen var riktigt duktiga!Imponerande! :) Men det gick riktigt bra!Tittade på dom som stod framför mig å då gick det lättare! :)
Pratade med instruktören efteråt och hon var oxå imponerad!Hon kunde inte förstå att jag inte gått på ett pass tidigare!!Lessen att jag "bragar" om det men är nöjd över mig själv för första gången på länge! :D Så det blir bodystep imorgon oxå! :) tror inte det är samma instruktör men det går nog bra ändå! :)

Tack för att du hörde av dig!! :) Skönt att veta att det inte är ngt problem mellan oss!Har varit orolig för det men nu kan jag andas ut! :)

Funderar om jag ska åka in och träna idag..men 5 träningsdagar i rad är väl lite mkt..så får ha vilodag idag men kanske tar mig en prommis! :)
Skulle egentligen ha åkt till en kär vän men hon fick ett tråkigt besked på morron så vi får ses en annan dag så får hon åka och ta hand om sin familj! :) Men vet aldrig när dom närmsta försvinner så man måste ta hand om tiden man har!I detta fall är det inget jätte allvarligt men det blir nog som en chock!Tänker på dig och din underbara familj! <3

Men nu blir det att göra ngt!!Har tvättstuga klockan 17 så där kommer jag spendera kvällen!! :P

Ha de bra alla och ta hand om er!! :) Många Kramar!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: