Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

. . . . .

Kategori: Allmänt


Borde väl skriva ngt men har inte någon lust!

Men imorgon drar jag till Stockholm!! :D Ska bli så underbart skönt att komma från luleå!Ska träffa massa underbara vänner!! :) Men ska även träffa Sofia´s familj för första gången sen begravningen!
Vi ska på globen på en show och sen förbi graven och tända ett ljus och sen hem till Grovsta och prata!Det kommer bli riktigt tufft!För tror det är då jag kommer inse att hon inte lever längre!När jag får komma till dom å se hennes lilla stuga och familjens hus..ska se om jag klarar av att gå in i stallet men det får jag känna där!Men det kommer bli tufft!Men jag behöver der!Jag måste gå vidare..utan Sofia tyvär... :( Men jag lever för dig min älskade vän!!

Nu måste jag fixa klart så mycket jag kan..men blir nog sängen snart..klockan ringer 06.00! Jobbar sen 7.30-13.30 å sen hem å fixa det sista :) Sen kommer kusinen och hämtar mig å så går flyget 19.30 :)

Nu lämnar jag er..

Go Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: