Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Väääldigt länge sen!! =)

Kategori: Allmänt


Jaa..det kan man lugnt säga... :P

Tänkte att jag ska försöka ta tag i bloggandet igen nu..Sen får vi se hur det går å jag uppdaterar varje dag eller nångång då å då! =)

Har inte hänt så mkt den sista tiden...Jobbar ca 6 dagar i veckan just nu..å nu till helgen blir det min 5:e jobb helg!! Pengar!!! =)=) Som passar utmärkt när jag & Carro ska till Stockholm å ha det underbart!! =) Längtar så sjukt mycket!!! =)

Å så längtar jag ganska så mkt till nästa helg!! =) För då ska jag på lördagen träna hoppning med plutten!! =) Å sen på söndag blir det tävling ute på LRK! =) =) Första tävlingen för i år!!Hoppas det blir en del!! =)
Å nytt för i år är att vi tävlar för NRK (Norrskenets Rid & Körsällskap). =) Det ska bli skoj!!!Tror det kommer vara mkt trevligt!! =) Hoppas att jag får Elli att filma lite!! =)

Har tyvär inge bilder eller nå at lägga upp för min dator har varit inne på lagning!! Min hårddisk kraschade i slutet av januari...Jag har sådan jäkla tur när det kommer till elektronik!! :P Eller inte!! Helt sjukt va allt bråkar när det kommer hem till mig... :(  Men nu är den äntligen tillbaka men måste ta massa nya bilder å sådant!! =)

Men idag...har varit en mkt härlig dag!! =)
För idag har det varit min å Madde dagen!! =) Vi har en tisdag varje månad då vi båda e lediga å Madde inte har flickorna små!! =) Så idag startade dagen med att vi for till arcus å spelade tennis i en timme!!Gick sådär!!Det har gått bättre!!Men skoj är det!! =) Sen hem å duschade å gjorde oss klara!! =) Sen for vi förbi björx en sväng för att hjälpa Emil men de gick tyvär inte..
Sen for vi in mot stan där vi gick runt en hel del å även åt på Mat & Prat!! =) Mkt gott som vanligt!! =)
Å jag har shoppat en del grejer idag!!!! =D =D Var typ år å dar sen jag gjorde de!! =D

Jag hittade mig ett par jeans på Gina Tricot!! Å ett par skor på Din Sko!! =) Å lite underkläder å 2 st ansiktsmasker på Lindex!! =) Sen var förbi Team Sportia å min morbror å köpte tennisbollar! =) Sen for jag å hämtade ut datorn å sen hem å bara fixat med denna å sett en del tv!!

Men nu tror jag det blir sängen!!Är sjukt trött!!Å hoppas att jag ska orka träna imorgon innan jobb!!  =)


Puss & Kram på ER Alla!!! =)


                           Så jäkla fint språng!!! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: