Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

trööööött...

Kategori: Allmänt


Jaa...har inte hänt så mkt sista tiden...Jobbar å jobbat å jobbat..

å i lördags var jag hemma hos Madde å hade en super mysig å lugn kväll!!Vi har som alltid skoj!! =) Såg film å lite melodifestival å lekte lite frisörer!! =) Jag färgade Madde´s hår..2 ggr!!  =) Å de gick riktigt bra!! =) Hon vart nöjd å jag med!Sen klippte hon min lugg!! =) Super!! =)

Sen var det mer jobb!!

Idag har jag varit ledig å är ledig nu fram tills fredag klockan 13!!Å de är så skönt!!Behöver de verkligen!! =)

Har varit i stallet på fm å ridit Plutten!Vi skuttade lite på planen!Å om man utgår från hur hästen skötte sig så var det som vanligt!!han är alltid lika duktig!! =) Å jag fick en del att tänka på men det kändes ändå bra!!Å nu längtar jag till helgen då det på lördag blir träning för Gurdrun Orava från Stockholm!! =) Ska bli spännande!! =) Har aldrig tränat för henne!Elli har tränat för henne 2 ggr å är nöjd!! =) Så vi får se i helgen hur det går!! =)

Å på söndag blir det tävling på LRK!!Ska rida 0.95!! =) Börjar lugnt me en klass! =) Det kommer mer tävlingar så vi har ingen brådska!! =) Har idag varit på Häst & Fritid å inhandlat dom obligatoriska bakskydden till Plutten..
Ruskigt onödigt tycker jag..men men...deras lagar måste vi ju följa så de var bara att inhandla dom!!Hittade även en kavaj!! =) Funderar på att köpa den!! Ska gå dit imorgon eller torsdag å kolla igen!! =)

Men nu blir det att se tv å bara ta de lugnt resten av kvällen..

Hoppas det är bra med alla!! =) Å för er som ska tävla i helgen...Lycka Till!!



Skänker även en varm hälsning till en kollega å hans närmaste!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: