Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Sorry...

Kategori: Allmänt

Va ledig igår å ändå kom jag aldrig ihåg att skriva..eller jag kom ihåg men hade inte lust!! Så jag skriver när jag har lust!! =)

Men igår då..Sov en mkt härlig sömn!! =) Vaknade å satt vid datorn en sväng sen satte jag igång me städningen..

slängde massa skräp..hade hur mkt skräp som helst..förstår inte varför jag sparar på det så länge..men igår gjorde jag på ett nytt sätt..istället för att stå i de kalla rummet å sortera allt så fixade jag de hemma i vardera påsar!! =) Så då var det bara att gå ner slänga de!! =) Å fort gick de!! Haha...å vem ville läsa om de då..men nu får ni de iaf!! :P hehe =)

Höll på med städningen i många timmar!! =) Skulle egentligen ha farit till Veronika å hängt där men orkade inte så det får bli nästa vecka!Kände att jag inte orkade stressa runt när man för en gångs skull e ledig!!Ska nu jobba långa dagar hela helgen!! Så resten av dagen var jag bara hemma å tog det lugnt å myste me mina prinsar!! =) Dom är helt underbara!! =) Va skulle jag göra utan dom.....? Hampus ligger alldeles intill mig vid benen..å Oscar ligger på överkanten av soffan vid huvudet!! =) Dom är ju för söta!! =) Hampus ligger å skruvar på sig å myser till fullo!! =) Så sööööt!! =)

Sen gjorde jag middag.. Köttfärsås med fullkorn´s taggliatelle(??)!! =) Första gången jag gjorde det själv!!Vart riktigt nöjd ändå!! =D =D Så det blir lunchen idag!! =)

Hade tänkt att promma till jobbet idag men hade inte orken av de så de får bli bussen idag! Så jobb 13-21.15..tror det är kundcenter som gäller!Å Madde som 903!! =) Kan ju inte bli bättre!! =) Sen imorgon jobbar jag 8.45-17.30..Efter det blir det handling å hem till Madde så ska vi göra nå god mat å sen Andra Chansen i Melodifestivalen å sen säkert en film!! =) Å massa surr!! =)

Men men..ska göra nå nytta nu innan det är dax att åka å jobba..  Hoppas att alla får en bra dag!!Det är ju super väder så är man ledig ska man nog passa på att vara ute..för det e inte ofta vi har sånt här väder!!! =)

Puss & Kram på er alla!! =)

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: