Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Inte länge kvar nu!! =)

Kategori: Allmänt


Längtar så till helgen!! =)

Å nu är det bara fredagen kvar som ändå är fullbokad å sen är helgen här!! =)

Fredagen består av träning först å sen blir det jobb 13-21.15.

Lördagen består stall! =) Ska träna för Gurdun Orava!! =) ska bli spännande!! =) Vet inte riktigt vilken tid jag ska träna..men ngn gång under dagen..sen efter det så blir det hem å duscha å göra sig klar för kvällen!! =) Då blir det att fira Gisela som fyller år!!Dom ska äta på Allstar å festa på!!Men för mig blir det bara att ta ngt lätt å sen låta dom festa på medans jag far hem å sover!! =) 

Söndag blir det tävling!! =) Då ska jag å Plutten tävla 0.95. =) För unghästar! =) Blir hans andra stora tävling i livet!! =) Å första för i år!! =) Ska bli såå roligt!!! =) Han e en sådan stjärna på tävlingsplatsen!!Som att han har gjort det hela sitt liv!!! =) 
 
Har idag varit på stan me Cissi å Linda å letat presenter till en väldigt go tjej!! =) Hittade de vi ville ha!! =) Så vi ör nöjda med de!! =) Sen blev det både en lunch å en fika!! =) Var å käka på de nya stället Subway! =) Var helt okey!!Inte super men okey! =)

Sen for jag hem å chillade lite å sen mamma kom å så installerade vi ett nytt virus program på min dator! =) Så nu är den helt skyddat igen!! =)

Sen har jag tvättat nästan hela kvällen!! =) Skönt!!! Nu är det gjort!!Var även över till mamma å hämtade lite mat till helgen när den kommer vara väldigt fullspäckad så då är det bra att ha mat att bara värma på!!Jag har världens bästa mamma!!!!! =D =D

Ser nu på Criminal Minds!! =) Love That show!!! =)

Sen blir det bädda klart sängen å göra sig klar för sängen!! =) Sen surra lite i telefon å så en tidig kväll!! =)

Men men..nu blir det sängen!!Får väl se hur mkt jag hinner uppdatera bloggen i helgen men förhoppningsvis så kommer det komma upp en film när jag å Plutten tävlar!! =) För Veronika skulle filma!! =)

Puss å Go Natt!! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: