Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Länge sedan!

Kategori: Allmänt

Jaa..de kan man lugnt säga!! :P

Mkt har hänt sen sist!!Men de får jag ta en annan gång! :) Ligger nu å slöar i soffan..har även målat mina naglar för en gångs skull!! :P Ska å jobba sen kl 15.. andra dagen efter semestern..Men det känns faktiskt bra!! :) Är ansvarig ikväll så får bossa runt med alla blondies på jobbet!!Har tyvär nga för många sådana som är å jobbar när vi ordinare har semester!Många e duktiga men de finns nga som inte alls ska vara där!Men men...de ska nog gå bra!

Men annars så händer det inte så mkt..Nu är det mest jobb som gäller resten av sommarn..jobbar nu resten av veckan å hela helgen.. Men det blir bra med pengar!!Hoppas att jag kan få råd med en utlandsresa i höst!!Är det ngn som vill haka på?? :)

Såå..Sara!Nu har jag uppdatera bloggen!! :) :P Ska verkligen försöka göra det lite oftare! Men tänker inte ha ångest för att jag inte uppdaterar..men ska verkligen försöka!! :) Kanske kommer lite bilder oxå..ngn..inom dom närmsta åren..hahah :P

Men men...Ha en bra dag så ska jag göra mig klar för jobb!!

Ciao :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: