Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Go Kväll =)

Kategori: Allmänt


Sorry..men fick inte tag på dom bilder jag tänkte lägga in..men tror jag kanske fick 1!! =)
Ska oxå höra me Elli om hon får upp nga utav dom filmerna som togs igår..För hon filmade mig å Plutten när vi hoppa!! =) Å sen om man kanske kan få in dom här!! =)

Idag så ha jag först varit en sväng me Veronica på stan å sen tog vi en fika/lunch på Mat&Prat!! :) Satt å surra en massa!!Var mkt skoj!!Var länge sen vi har hunnit ses!!Sen for jag hem å slöade ett tag innan jag började röja upp i hela lgh!!

Så nu rä det sååå snyggt å prydligt!! =) Har även gjort god middag!Fiskpinnar med potatis å god sås! =) Mkt mumsigt!!Har nu mat till jobbet för hela helgen så det känns skönt!! :)

Å chefen ringde oxå så fick jag ett extra pass!!Mkt bra!!För jag behöver verkligen pengar!!!

Nu ligger jag bara att slöar i soffan å surrar en del på msn å fb!! =) SÅ underbart att ha min dator igång igen!!! =)

Men men..nu ska jag surra vidare å sen blir det sängen...
Jobbar heela helgen.. 13-21 fre å sön å 10.30-18.30 på lördagen!

Men men..hörs en annan gång!! =)

PUSS =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: