Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Trötter!!! =)

Kategori: Allmänt

Vart ganska sent igår..tror inte jag kom i säng förrens 02... å klockan ringde 09.00 imorse..trött var jag dock när den ringde!!!! :( Tog ett bra tag att ta sig från min underbart sköna säng.. =) Så blev att ta bussen..var alldeles för trött för att promma!! Jobbade hela dagen..otroligt lugnt heeela dagen!!Ganska lättförtjänta pengar dock!!Men blir som lite trist!!

Slutade halv 7 å då hade vädret förändrats till det bättre å det var super härligt ute så bestämde mig för att promma hem!! =) Var riktigt skönt!! =) Fick sällskap av Micke i telefonen! =D Sen gick jag till grillen för kände inte för att ställa mig å laga mat!! :(

Sen har jag bara suttit hemma å tagit det lugnt hela kvällen!!Ganska trist men har ändå varit ganska skönt!! =)

Imorgon hoppas jag att det blir bra väder så jag kan promma då oxå!!Är ju så skönt!! =) Jobbar då 13-21 . . . . . . . . . blä...

Men nu ska jag bege mig mot sängen!!Får sova länge imorgon!!Ska inte ställa ngn väckarklocka!!! =) Hoppas att det är riktigt fint väder så man kanske kan ligga ute å sola innan jobb!!! :)

Puss & Kram!! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: