Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Tröött!! =)

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en lång dag!!! =)

Klockan skulle ringa kvart i 10..men jag så klart vaknade klockan 9 redan..å kunde inte somna om förrens halv 10!!å sen ringde ju klockan på en gång..tragiskt för jag sov så jäkla skönt dom där 20 minuterna..skiiit!!!! ;-)

Sen var det bara att kliva upp å klä på sig å gå till bussen å fara ut till sävastnäs =) Fick frukost innan vi tog oss an hästarna..gick väl sådär..stundtals jätte bra å stundtals inte alls..me båda..men men.. sånt är livet!! =)  Sen blev det lite lunch å så blev det lite slött innan det blev dags att fara hem..hade tänkt att fara hem en sväng å duscha å chilla lite men eftersom det tog lite längre tid än väntat så for jag till Madde på direkten..var ju egentligen ingen idé att fara hem när vi skulle spakla å tapetsera..så for dit å fick middag!! =) Ngn form av kycklingröra me råris å curry sås!!Å gott var det!! =) Älskar currysås!!!! =D Sen satte vi igång me hallen!!Det gick mkt bra!! =)  Blev samtidigt lite bus me dom söta barnen!! =)

Sen vid 8 blev det dags att fara hem..för var tvungen att handla hem lite saker..kylen ekade!!Å var helt tomt!!Så tog bussen till maxi å sprang in å snabb-handlade lite!! =) Sen blev det hem å Greys!! =) Gillade hans sista frieri!! =D

Nu e jag fast i soffan..borde gå å sova för e sjukt trött efter denna långa dag!!Är inte van att vara med busiga ungar flera timmar..haha..tur att dom e söta!! =)

Imorgon måste jag direkt jag vaknar ringa å avboka min tandläkartid som jag har på måndag!!Orkar inte fixa bort det när jag ska vara borta typ hela veckan!! =) Men vi skulle bara kolla igenom..dom skulle inte laga ngt..så.. =)

Sen blir det jobb..kort pass!! 9.30-14.30 =) Sen kommer Elli å hämtar upp mig så blir det stallet!!Det var tänkt att jag skulle ha plutten men elli skulle ha hoppat idag men eftersom vädret var som det var så bokade dom om till imorgon!!Så ska dit å hjälpa till me hindrerna...för linda som hon ska rida för ska oxå hoppa då så blir lite jobbigt å sitta av hela tiden!!Så ska dit å hjälpa!Men är sen hemma snabbt hoppas jag!!Sen på kvällen blir det mest troligt att jag pker till Madde å hjälper henne me sovrummet som ska tapetseras!! =)

Me men..nu måste jag bege mig till sängen!! =) Ska nog slå en signal till Micke innan..k'nde ett behov att prata me honom!!Känns som det är hundra år sen sist... =(

Som sagt..go natt!! Puss!!! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: