Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Trööött!!!

Kategori: Allmänt

Är jag!!!

Igår vart det då grillning hos Madde! =) Ååhh guu så gott det var!! =) Vi grillade vitlöksmarinerad fläskfilé!! =) Gudomligt!!! =) Skulle tapetsera oxå men hann nästan ingenting för maten tog lite längre tid än vantat..haha :-p

For sen hem me sista bussen..surrade me carro en stund! =)Gick väl å la mig vid halv 1..blev lite sms:ande oxå!! =)

Å imorse vaknade jag vid 9..låg å drog mig ett tag men gick sen upp å röjde undan här hemma..å dammsög å diskade å massa annat bra!!KÄnde mig mkt duktig!! =) Sen blev det surr me Carro igen!!Nu har vi äntligen bokat å betalat hotellet som vi ska bo på på onsdag efter konserten!! =) Wiiee =)

Sen var det bara att göra sig klar för att åka å jobba...Gick ganska bra ändå,,var rätt mkt folk..ibland..å ibland var det sjukt dött..men stängningen i kundcenter gick fort för det var full rukke där hela kvällen!! =) Skönt!! =)

Sen blev det hem å ställa sig å laga "middag" direkt..måste ju äta nå på kvällen plus att jag måste ha till jobbet i helgen!! Diskade undan allt sen.. =) Brukar inte vara så effektiv..brukar tänka att jag sätter mig i soffan å gör det innan jag går å sover..å jag vet att jag aldrig gör det men ändå lik förbannat!!Så var riktigt skönt att göra bort det direkt!!För känner att nu hade jag då verkligen inte idats!! :-p

Å imorgon bliir det jobb..8.45-16.30!!Tänkte fara å sola efter jobbet så man blir lite brun..var ett tag sen nu å känner att jag bleker bort...inte bra!!Vill ju vara lite brun i Sthlm iaf!! =) Sen på kvällen blir det bara slött!!Ska nog kolla när jag är i stan om det finns ngn bra film eller nå att hyra!! =) För sen på söndag så ska jag vara me på Sussie´s jour i stallet innan jobb så kommer bli lång dag men vill ha pengarna sp det får gå!! =)

Men men..nu ropar John Blund på mig så bäst att lyda!! Haha =)

Kram å Go Natt!!!

Lycka Till alla som ska tävla på klubbisen på LRK!!Speciellt Ellinor & Pluttem!!! =) Det var tänkt att jag skulle hoppa plutten där men fick ingen som kunde byta me mig så fick lov att tvinga Elli!!men det kommer gå bra!!Det känner jag på mig!!! =)

Go natt..igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: