Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Söndag =)

Kategori: Allmänt

Jag tycker som om Söndagar!!Visst att veckan tar slut men det kan ju komma en bra vecka därpå!! =)


Men iaf..gick till bussen å då ringde Frida å sa att hon hade aldrig varit iväg till vännäs för Evert hade skadat sig i boxen under natten till fredagnn..hmmm..frågar jag...?? Varför har du inte ringt å sagt det??Å hennes svar va ju klockrent!!!!Ska inte nämna det här men ojojoj..du e allt bra rolig du gumman!!! =D ;-)


Märkte sen att det hade tagit alldeles för lång tid så bussen var försenad så självklart missade jag stallbussen...skit!!Men då messa Elli å sa att hon slutat så hon kom å hämtade mig!! =)


Så vi for till stallet..Hon fixade allt typ å jag fixade allt med Plutten!! =) Hoppade sen på lrf planen..Var nga hinder framme så det blev perfekt!! =) Å så kom Johan(elli´s karl) oxå å han hade me sig kameran!! =) Så han tog en massa bilder på oss när vi hoppade!! =)  VIssa språng hade man kunnat skippa men det var desto fler super språng!!!!Speciellt den sista linjen!!! =D Det var en underbar känsla!!Han hoppade SUPER å jag red skitbra enligt mig själv!! =) Å allt stämde bara så perfekt!!!Så var mkt nöjd att Elli tvingat me mig till stallet!!! =D


Sen for vi förbi kvantum å handlade lite smått å sen skjutsade hon hem mig! =) Sen blev det tv å middag =) Å lite surr i telefon..


Sen ringde Micke oxå =D Har inte pratat me honom sen i fredags!! =D Å så sa han att våran Guard chef hade ringt till honom igår efter att jag å Madde varit å hälsat på honom när han jobbade på Invit å då sa jag att jag sparade pengar till Sthlm..Sen ringde han då direkt till Micke efter vi gått....hmmm...han hade inte nämt ngt speciellt.. Tyckte de va lite roligt!! =)

Sen vart de lite mer tv å surr i telefon..Lovade ju att ringa Madde på jobbet eftersom hon stängde KC å vi vet ju hur dött det är där på söndagskvällarna!!! =( Så surrade på ett tag!! =)

Sen gick jag ut på min balkong..påklädd å me filt å mp3-spelaren å katterna..låg säkert där i en timme!!Var helt underbart!!Låg bara å tänkte å funderade en massa!!Å längtade!!!!!!! =D

För nästa Onsdag så åker jag ner till Stockholm!!!!Längtar så sjukt mkt!!!Ska träffa Micke å Carro å gå på Beyonce!!!! =D
Kommer bli en super vecka!!! =)

Nu ska jag nog slå på en film å sen prata lite mer me Micke förhoppningsvis!! =)

Puss & Kram alla!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: