Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

SOL!!! =D

Kategori: Allmänt


Det är ju helt underbart väder!!!! =D

Igår kväll när madde slutat jobba å hon hade varit å sprungit så får vi iväg å solade å sen for vi å köpte mat på kvantum!!Sen när vi kom hem så blev det grillning!! =) Hade litet missöde där..haha :-P Smarta vi alltså!! Men maten blev då ruskigt god!!!!! =)

Sen låg vi som 2 döda i soffan flr vi va så mätta så vi slog på en film!Sen for madde hem å jag satt kvar framför datorn å skulle invänta Criminal Minds som jag missade i torsdags..å det skulle börja 00.20..men det orkade jag inte hålla mig vaken till..låg å halvsov under hela programet..å utav de lilla jag hann se så verkade det riktigt spännande..men men..

Å imorse innan jobb blev det allmänt slött!!Låg å solade lite på balkongen =) Varmt å skönt!!! =)

Sen vart det jobb..13.45-17.30 me en kvarts rast!!!guu så onödigt!!!Men men..fick sjuts hem av tobbe så var hemma tidigt!! =) Nu ska jag fixa mig lite så ska vi på Waldorf!!Mmmmm =) Sandra på jobbet ska flytta till Norge å jobba så vi ska ha en liten avskedsmiddag för henne!! =)

Men men..dags att göra sog klar!!Kanske hörs senare!!! =)

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: