Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Skärtorsdag.. =)

Kategori: Allmänt

Japp..hade varit bra att jobba idag eftersom det är röda pengar!! :p men är ledig som faktiskt e så mkt skönare!!! =)

Frågade Mamma igår om hon nu skulle vakna tidigt idag om hon kunde gå å öppna tvättstugan åt mig så jag inte blir av med den...eftersom jag bara har tvättat mattorna..å det tog ju inte så lång tid!!så hon råkade vakna vid 7 så hon var så snäll å gick å öppna den åt mig!!Så jag vakna vid 9 å gick dit å slängde in mattorna i tvätten..

Gick sen över till mamma å surrade lite å så bjöd hon på frukost!! =) Mumma!!Mormors hembakta bröd!!!Det är så grymt gott!!! =) Sen hjälpte jag henne lite på balkongen å flytta runt lite saker!! =) Var där tills tvätten var klar å nu är jag hemma.Ska strax börja bege mig mot stan å sen stallet!!Ska hoppa Plutten ute på planen idag!!Skoj! =) Har inte ridit han på ett tag nu när jag varit borta så det ska bli skoj!!Hoppas jag.. :p

Sen ikväll blir det bara att ta de lugnt!!kanske bege sig ut å promma lite.. =) Men kommer mig inte ut när jag inte har ngn som ja kan gå me!!!Eller så kanske jag gör så att jag prommar från stallet!Å ser hur långt jag ids gå!! =) Om det då fortfarande är fint väder!!! =) Det ror jag att jag gör!! =)

Men men..

Kanske hörs senare!! =)

PUSS!! =)

                              

Här hoppar jag å Plutten vattenmattan!! =) ahn var så söt för när jag skulle skritta förbi den så höll han på att dö för han tyckte den va så läskig men när jag hoppa den så var det inga problem!!Söto!! =)

Kommentarer

  • erika säger:

    Skärtorsdag?!? Lite i nattmössan va?;)

    2009-05-22 | 18:25:19
  • Madde säger:

    Men lilla Jessi hur är det med dagarna haha ;)

    2009-05-23 | 09:09:25
    Bloggadress: http://maddefor.blogg.se/

Kommentera inlägget här: