Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Pissväder!! :(

Kategori: Allmänt

Varför är det så här dåligt väder????? Jag hade ju velat ligga ute på balkongen å sola hela fm..men inte fan fick man de... :(

Har då istället legat i sängen me datorn i knät å  pysslat en massa..Men måste nog börja skynda mig lite..hade tänkt hinna äta lite frukost innan jobb..

Undrar om det tänker börja regna??Ngn som vet??Inom den närmsta timmen?? Hade som sagt velat promma men tänker inte göra det om det regnar!!Med tanke på att det är en bra bit att gå...får väl se hur jag gör..

Sen blir det jobb... 13-21.15..trist..men hoppas det är lite mera folk idag när det är så trist  väder..fast dock har ju folket inga pengar så...lärnog vara dött enda.. :(

Nu ska jag stänga av denna hårdvara å så göra mig lite frukost!! =)

Puss Puss!!


Saknar DIG så sjukt jävla mkt!!!!!!!!!!!!! :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: