Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Måndag..igen..

Kategori: Allmänt

Huvva..vaknade kl 05.10 imorse å hade världens tandvärk!! :( Hatar de!!För jag hatar att gå till tandläkaren!!!! Det är bland det värsta jag vet!!!Ska tyvär dit snart oxå..tror det va nästa torsdag... :(

Men efter att jag knaprat ipren imorse så somnade jag om rätt snabbt..kändes lite halvt dock för jag var riktigt pigg plus att det var superfint väder ute å termometern i solen visade 24 grader!!! =D Men hade ju bara sovit i knappt 3 timmar så det var bara att gå å lägga sig igen!! :(

Vaknade vid 9 men var helt död då så somnade om till 10 å såg att solen lyste så gick ut å la mig på balkongen..men redan efter 5 minuter försvann den.. =( Å nu kommer den fram lite då å då..men men..får sola en annan dag!!

Har suttit å kollat på flygresor nu på fm...å hittade någorlunda bra..ner kostade dom som "vanligt" ca 460 kr..men när hemresan har dom höjt till nästan det dubbla..ca 840 kr...varför det????EN vanlig tisdag lixom!!Inte snällt!!Men men..jag vill ju ner så det får kosta!! =) Men kan ju inte boka/köpa dom ännu när jag inte vet om karln är ledig eller inte!! =)


Nää..måste äta lite frukost å sen blir det prommis till jobbet!Ska handla lite innan jag börjar oxå!!

Puss & Kram

                                   

En mysig bild från i mitten på april!! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: