Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Jaaa...

Kategori: Allmänt

Jobbade 5 timmar igår..gick rätt så snabbt!! =) Sen vart det hem å slöade framför tv:n å datorn =)
Kom tyvär inte i säng förrens fram mot 2..somnade på en gång..

Ställde klockan på 7..orkade inte fara me kvart över 6 bussen..men dock så messade mamma kl 06.00 å för att höra om jag var vaken..... =/ (sa nämligen att jag skulle upp tidigt) men men...jag somnade då om på en gång!! :)

Var sen duktig å gjorde mig lite havregrynsgröt till frukost!! =) Gott!! =)

Sen i stallet så var det bara att rida för min del för michaela skulle ha honom men hon skulle ingte hinna rida så jag behövde bara fara dit å rida!! =) Skönt!! Så det blev hoppning!!Varmt!!! =) Körde nga olika övningar!!Han hoppade mkt bra men var lite seg..men dock så var det ju väldigt varmt..men han var duktig!! =) Sen travade å skrittade vi av på slingan! =)

For sen in till stan å gick på bolaget! =) Sen hem å duschen å sen jobb..gick dock ganska så fort idag!Var ju Madde som va 903 så de va skoj!! =)

Kom hem för 1 timme sen å har nyss ätit korv me bröd..ska diska ordning lite strax..sen blir det sängen!!

För imorgon bitti ringer klockan 06.00... :( Då är det dags för stalljour..hade faktiskt nästan sett fram emot den för att jag för en gångs skull bara skulle kunna vara i stallet hela dagen å inte behöver stressa ngn stans till jobb eller nå annat...
men så i måndags så kom rickard å bönade å ville att jag skulle jobba 5 timmar för det var kris...å jag som inte kan säga nej sa ju såklart Ja...blir  ju lite pengar!! =) Får tänka så!!  Slutar då kvart över 5..då blir det direkt hem å duscha å göra sig klar å snygg!! =) För klockan 20.00 har Frida bokat bort på färjan!! =) Så blir middag å fest hela kvällen/natten lång!!!! =D

Sen på söndag blir det en mkt lugn dag!!Ska till stallet å ta hand om plutten men resten av tiden kommer tillbringas i soffan!!Söndag=tv dag!!! =)

Men men..ska diska lite nu så blir det sängen sen!! =)

Puss & Kram!!!! =)


p.s. Är det ngn utav alla tjejer där ute som förstår sig på det andra könet???För det gör verkligen inte jag...hmmmm =/

Jag & Plutten för nga veckor sen! =) Så jäkla fint språng!!! =D    Jag & Frida!! =) På förfest hos Magnus i stan. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: