Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Hmmmmmm....

Kategori: Allmänt

vet ingenting just nu!!!!Eller jo..en sak vet jag!! Önskar bara veta en annan sak dock!!

Var i sävvä idag å tog hand om tjejorna!! =) Började me pian!BÖrjade rida å de duggade bara så tänkte att jag klarar mig nog!!Men icke de!!Det började ösa ner!!!!Å då mena jag verkligen ösregn!!!!!Fortsatte rida en stund till..men tillslut gick hon sidleds för regnet..så vi bestämde oss för att avsluta passet!!hon var helt dygnsur!!!Kunde nästa vrida ur henne som en svamp!!Söto!! =) Kom in me henne i stallet å öronen bara hängde på sidorna å hon såg allmänt less ut!!Å väldigt blöt!!haha..men underbart söt var hon!!! =) Gick sen in en stund å väntade på att regnet skulle sluta å efter ett tag så blev det uppehåll..så vi chansade å jag gjorde iordning klockan å började rida..å då började det dugga igen..jag sa..det kommer att  börja ösa igen men skrållan sa..det är lugnt!!Det är bara duggregn!!!HAHAHA inom 5 minuter så öste det ner igen...å blev lika blöt igen..men jag fortsatte rida för klockan tyckte inte de va så hemskt så!! =) Å hon var lite styv i början men efter ett tag så släppte hon till rejält å blev jätte fin!!!!!! =D

Gick sen in å å då blev det middag!!Skrållan´s "kille" var där å åt me oss!!Han verkade mkt trevlig!! =) Sen fick jag skjuts hem =) slöade lite i soffan å sen blev det att gå till tvättstugan!Tvättade 3 tvättar!!Hade dock råkat boka grovtvättstugan imorgon kväll istället för idag som var tanken så kunde inte tvätta mattorna!!Så får göra det imorgon bitti istället!

Sen har jag surrat massa i telefon me Carro!!Håller tummarna för dig gumman!!! =D Å så har jag suttit framför datorn å tv:n hela kvällen!! :-P

Men men..nu ska jag börja bege mig mot sängen så jag orkar upp imorgon!! =)

Go natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: