Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Heeej =)

Kategori: Allmänt

Har inte riktigt haft tid att skriva här..haha =)

Är ju som sagt i stockholm nu å mår å har det underbart!! =)

Kom fram till arlanda strax innan halv 12! Tog sen arlanda express ut till Central-Station!! Å där står Micke å väntar på mig!!! =) Hur länge har inte jag väntat på att få träffa honom igen!!!Typ länge!!! =) Sen gick vi å fikade på c-station.å efter ett tag kom carro!!Så hon joinade oss!! =) Sen blev det att vi promenerade till systemet å inhandlade massa alkohol!! =) Sen hade vi ingen aning om vars vårat hotell var så Micke följde å hjälpte oss hitta de.. =) Sen lämnade Micke oss å vi gick upp till hotellet!! Tanken var att vi skulle gå ner på stureplan å gå å shoppa lite..men vi låg kvar på hotellet å vid halv 4 så drog vi fram alkoholen!! =) sen blev det massa dricka..Carro var väldigt törstig å tyckte jag var så seg så jag typ hällde i mig spriten..haha =) så gjorde vi iordning oss å kom på att vi måste äta så vi bestämde oss för att gå på Carro´s favvo ställe som finns i england.. T.G.I. Friday!!Goo mat!!! =) Men jag var typ full när vi var där å åt..haha =)

Sen tog vi taxi till Globen!!! =D Dax för Beyonce!!! =) Vi var där lite tidigt..ca kvart i 8..å hon började spela strax efter halv 9!!
Å kan egentligen inte beskriva med ord hur bra konserten var men den var sjukt bra!!!!!!!!!!! =D =D =D =D Bilder kommer sen!! =)

Ringde sen till Micke å hans kompisar som vi skulle möta upp..dom var ute i ngn stuga å grillade!!Men dom skulle inte vara där så länge så kändes onödigt att åka ut dit för att sen åka tillbaka till stan nästan direkt..så jag å Carro for tillbaka till hotellet..vart lite slöa..så la oss under täcket å slöade!! =) Sen ringde dom å sa att dom var på väg så vi började smått göra oss iordning..igen.. :-p Prommade sen ner till tgi där dom satt å mötte upp dom!Tog oss en shot å sen gick vi till The Village!!! =) Riktigt bra ställe!! =) Gick före kön å blev inte att betala inträde!! =) Sånt gillar vi!! =) Såg nga från Färjan där.. Blev väldigt billig kväll!! ;) Det är bra me kontakter!! ;) Anders å Micke som jobbar där ibland känner dom så Anders tog hand om barnotan!!Så Micke sa till os att Anders fixar allt men att vi får väl ca 50% rabatt å det tyckte vi var helt okey!! =) Å vi han inte ens dricka upp den ena så kom nästa..haha =) Men goda drinkar var det!! =) Sen blev det massa dans oxå =) Sen avslutade vi me en god shot innan vi började promma till nästa ställe..

Som blev The White Room när klockan var ca 03.Å samma sak där..anders gick å pratade me vakterna å Entré värden så gick vi före kön å satte vi oss till bords å så började drinkarna rinna in en efter en igen =) Men det blev inte så mkt för mig för kände att det räckte!! =) Blev en himla massa mys!!! =D Sen blev det väl att vi gick hem vid  5..Var tillbaks på hotellet strax efter 5..då var det bara att kasta sig i säng!!

Sen var det bara att stiga upp när klaock ringde vid 9..var ju tvugna att hinna ner å få i sig lite frukost!!Men jag satt mest å skakade..haha..vet inte om det var för att jag var full fortfarande eller om jag var bakis!! ;) :p

Sen blev det dusch å packa iordning för var tvugna att vara ute från rummet kl 12..så vi lämnade kvar väskorna på hotellet å så sprang vi ner på stan ett tag..men orkade inte så mkt för var rätt så bakis!! 

Så torsdags kvällen spenderade vi i soffan!!Var å handlade å köpte hem pizza!! =) Blev sen en tidig kväll!! =)

Vaknade vid 9 på fredagen..Då Micke messade!! =) Så blev att göra iordning sig å gick sen till tunnelbanan å sen prommade till honom!!  =) var där ett tag å myste lite å sen for vi in till gullmarsplan å åt lite mat!! =) Sen skulle han fara å jobba så jag for hem till carro. Gjorde oss sen iordning å drack lite gott å for sen in till stan å gick till kungsan å såg på RIX FM festivalen!!Helt okey!! =) Gick sen till tgi å satte oss å ät lite mat å drack lite gott!! =)  Gick sen runt lite å kollade men bestämde oss för att fara hem..

Sen idag så tog vi sovmorgon!!Låg å drog oss till elva ca..RIngde sen till Micke å väkte honom.. :-p Gjorde då iordning mig å for till Micke!! =) Där blev det en hel del mys å så laga vi lite mat!! =) Gick ut på en liten promenad å satte oss vid en bänk å mara njöt av solen!! =) Sen blev det upp å fixa lite innan vi prommade till tunnelbanan.å då var det dags...att säga hej då... :( När jag steg av å han var tvungen att fortsätta för han skulle å jobba..så hade jag gråten i halsen!!! :(

Sen blev det hem å chillade ett tag..sen for vi in till medborgarplatsen å mötte upp Sofia så gick vi å käka på en krog som hette "OJ OJ OJ" =) Gott var det iaf!! =) Efter mkt om å men så blev det att vi for hem  för kom inte på va vi skulle göra...å ska ju upp ca halv 7 imorgon för att börja resan hem!! =(

Ska bli skönt att fara hem men kommer sakna Micke så sjukt mkt!!!! :( Men han planerar att komma upp på nga veckor men han måste kolla sitt schema så får jag hoppas på att det löser sig så han kan komma upp nga dagar!!! =D

Men men...om ni nu har orkat läsa allt så var det bra gjort för det blev ganska långt inlägg!!!Hade velat lägga in lite bilder men nästa alla bilder är i Carros kamera så måste vänta me att lägga in dom!! =) Men så fort jag får dom så ska jag lägga in lite bilder här!! =)

Men men..nu orkar jag inte skriva nå mer!!

Så hoppas ni hade en trevlig läsning så hörs vi en annan dag!!! BYE

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Då var vi ju typ på arlanda samtidigt, synd att man inte visste då kanske vi hade kunnat träffats en snabbis.

    2009-05-17 | 11:34:13
    Bloggadress: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här: