Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Härlig helg!! =)

Kategori: Allmänt

Jag är ledsen men det blev inga bilder från igår..Glömde helt bort de..även fast jag hade kameran me mig!! =(

Men men..Madde kom å hämtade upp mig så for vi förbi kvantum å köpte me oss lite saker å sen for vi till hennes föräldrars stuga i Bensbyn..Dom hade redan ätit så vi satte oss å åt..fläskfilé å potatissallad å bea sås å sallad!! =) Mumma va gott de var!! =) Sen hoppade vi in i bastun å satt där ganska länge..jag tror anki tyclte vi satt där länge för dom fick ju sitta ute medans vi basta..stackare..sen vart de så kallt för dom å varmt för oss så de fick räcka..men vi satt nog där inne i över 1 timme iaf!!Men skönt var det!!Kan jag lova!!!Å så hade vi köpte me oss Jordgubbar å grädde!!Mumma!!! =)

Sen strax efter 9 när hennes pappa hade bytt till sommardäck på hennes bil så skjutsade hon hem mig å åkte själv hem å fixade sig å jag hoppade in i duschen å fixade mig..för vi kom på i bastun att vi skulle fara in på AllStar å kolla läget lite!! =) Så efter lite dricka hemma hos mig(mest för maddes del) =) så väntade vi in taxin å så for vi in till stan..å de var den vidrigaste taxin jag suttit i någonsin!!!!!Det stank svett å annat skit så var tvungen att ha fönsterna öppna!!!

Var väl 2 timmar där inne..otroligt mkt folk!!!! Men helt okey..2 st baccardi slank ner =) Sen vart det hem å sussa!! =)

Vaknade vid 10 men drog mig till elva..sen gick jag ut å la mig på balkongen i bikini å solade!!MKT skööönt!! =) Å surrade me Carran =) Å nu måste jag börja skynda mig för Elli har tvingat mig att fara ut till stallet å hoppa kraken..å jag kunde inte säga nej..men hon skulle fixa allt annat å så hoppas jag hon skjutsar hem mig sen så jag hinner hem till min tv-kväll!! =D Men men..nu måste jag springa!!

Bye bye!!


Saknar dig M!!! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: