Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Underbart =)

Kategori: Allmänt

Va visst ett tag sen jag har skrivit men har inte riktigt haft tiden.. =) Har varit ganska mkt jobb åt alla olika håll.. =)


Förra lördagen var det fest..först hos Frida på bergnäset å sen in till allstar å mötte upp Madde å klanen ;) å swn blev det olivers..kvällen var väl sådär..jag går ju som ut för att dansa men det går ju fan inte!!!E lite less på de!!tycker lule ska skaffa sig en bra krog med stora dansgolv!!!!Allstar tycker jag som krog är mkt bra men dom har ju då fan inge dansgolv!!!!! Men men..finns inte så mtk lilla jag kan göra nå åt!! :p

Sen vart det lite missförstånd oxå men efter nga dagar redde allt ut sig å jag som vanligt hetsar upp mig helt i onödan!!Men nu har jag lärt mig!! =)


Sen under veckan har det varit jobb..Var ledig i tisdags så var i stallet på morgon å sen hem för att chilla en stund å sen in till stan å mötte upp Madde!! =) Vilken dag vi hade!!Kom in till stan strax efter 12 å for hem efter 19 ngn!! =) men en helt underbar dag med shopping å mat å surrande!!! =) En dag jag tror vi båda verkligen behövde!!! =D Å den lär komma igen!! =) Sen har det varit jobb å har varit tvungen att jobba över lite oxå!!Pengar!! ;)

Sen var jag å madde å jobbade på Grace i torsdags!!Mkt folk men lite mindre en sist!!Saknade dock Therese som skulle varit med men hon blev sjuk..igen.....tänker på dig gumman!!!!! =)

Sen på fredagen hann jag inte sova så länge för då var det träning i boden me Skrållan å Pian!!  =) De gick super bra för dom!! =) Sen for vi hem å fixade klart me resten i stallet å sen blev det goo mat å sen la vi oss på verandan å solade!!Tror jag somna till nga ggr oxå!! ;) Men guu så skönt det var!!! =) sen vid halv 6 så for jag hem å sen blev det en riktigt slöar kväll!! Men skönt var det!! =)

Å idag så har det oxå varit träning i boden men jag kände att jag verkligen behövde ha en hemma dag så det dom fick klara sig själva men det vet jag att dom gör!! =) Hade hoppats på sol idag å hade tänkt lägga mig på balkongen å sola hela förmiddagen men så blev det inte!!Visst har det varit härligt väder men inte tillräckligt!! =) Så låg i soffan tills 12 då jag har bokat tvättstugan!Så gick å slängde i nga maskiner å gick sen till mor en sväng mellan maskinerna!! =)
Sen har jag bara legat hemma å slöat me mina bebisar =) å sett på film! =) Å varit till mamma en till sväng =)
 Å imorgon blir det klubbtävling på brk för Pian!! =) Sötnosen ska debutera 1.10!! =) Å sen på kvällen blir det nog slött!! =)
 
Nu väntar jag på Att madde ska komma å hämta mig efter hon har varit ute å sprungit så ska vi först åka å tvätta hennes bil tror jag å sen till hennes stuga å bli bjudna på grillat!! =D å så ska vi nog basta oxå!!Kommer bli en helskön lördags kväll!! =D Men men..måste nog sätta fart nu..kanske tar med mig kameran å tar lite bilder på kvällen =)

Men men..Hoppas det är bra med mig för det är underbart me mig!!!Längtar dock så otroligt mkt till Sthlm så det spritter i hela kroppen!!!!!! =D Kommer förhoppningsvis bli 5 underbara dagar!!!!Längtar mkt efter 2 personer som jag ska träffa!!!! =D

Men men..nu måste jag skynda mig för hon Madde är visst på väg hit å jag e inte klar..haha =)

Hörs senare!! =)

PUSS
































































Kommentarer


Kommentera inlägget här: