Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

God Morgon =)

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här i min soffa hemma i Lule å är typ ganska så nervös för jag hatar att flyga!!!Har knappt tänkt att jag ska det eftersom jag längtat så mkt efter de som kommer hända på resan... =) Men det ska nog gå bra!!!! =)

Så om lite mindre än 2 timmar så går mitt flyg mot Sthlm..Min underbara vän Madde ska komma å skjutsa mig till jobbet!!! =D Tack darling!! =) Sen när jag kommer fram till Arlanda så blir det att hämta mitt bagage å sen gå å köpa en biljett till arlanda express..Å sen ta mig till CentralStationen där jag Micke kommer å möter upp mig!! =D å sen efter ett tag så kommer Carro´s tåg fram!! =)

Men men..hinner inte skriva nå mer nu för måste börja göra mig klar!!!!

Men uppdatering kommer!!Jag lovar!!!!! =)

Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: