Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Go Natt =)

Kategori: Allmänt

Mmm..nu är det nog dags för sängen..är helt död!!

Idag har jag jobbat 13-21.15..har varit en ganska seg dag..inte alls mkt folk!!Men på kvällen slapp jag va själv i kc för Aino var med mig å stängde!!Hon har aldrig stängt där å ska göra det i sommar så då fick hon vara med mig ikväll å träna!! =)

Å så har jag hela dagen försökt fixa så jag kan vara ledig eller börja senare på lördag när det är klubbisar i stallet..men ser inte bra ut!! =( Men funderar nästan på att ta semester!!!För vill verkligen vara med!!!!! =)

Å imorgon å på onsdag är jag ledig!! =D Wiiee =) Så imorgon på fm blir det lite städning..om det inte är bra väder ute dock för då blir det att ligga på balkongen!! =) Sen måste jag åka in å lämna in filmerna som vi hyrde förra veckan!!

Sen blir det nog mest troligt häng hos Madde under kvällen!! =)

Men men..nu blir det sängen!! =) Go Natt!! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: