Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Go Natt =)

Kategori: Allmänt

Usch..det här har börjat bli en vana...är uppe alldeles för länge!!Nu är klockan snart halv 2 å jag e inte alls så trött som jag borde vara.. :( Inte bra detta!!Måste ta å gå å lägga mig i tid nu hedanefter!!

Såå..det blev inge prommis till jobbet.. :( regnet låg i luften å jag vart ganska seg!! Jobb-dagen har ändå gått hyfsat snabbt!!Mer folk än igår tycker jag..men det kan ju vara för att vi var mkt mer personal igår oxå!! :-p Men dagen/kvällen har ändå gått bra!!Hemma halv 10..gjorde mig lite mat å sen surrade jag en bra stund me Micke!! =)

När jag var där nere så pratade vi om att han skulle försöka komma upp nga dagar i juni men har nu insett att han inte kommer hinna det.. :( så han tyckte då att jag skulle komma ner istället!!Smart idé!! =D Så lär nog bli att jag åker ner en vända till till Sthlm!! =) Förhoppningsvis sista helgen i Juni..Han måste bara få schemat som ska gälla då..om han är ledig eller inte.. =) hoppas det!!! =D

Å imorgon är det LÖN!!!! =D Jippie!!!Eller jag har ju reda fått in den på kontot!!!Var så härligt att se hela lönen på kontot men jag vet ju att imorgon bitti när jag kollar så e mestadelen av pengarna borta... :( Men men kommer ändå ha bra me lön kvar så jag klarar mig!!!Ska ju mest troligt räcka till en sthlm-resa till oxå!! =)

Få se imorgon när jag vaknar om det är bra väder eller inte..för är det dåligt väder så far jag nog in till stan en snabbis å kolla lite saker som jag behöver!!Å är det fint så får de vänta så lägger jag mig på balkongen istället =)

Men men..nu väntar John Blund på mig!!! GO NATT !! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: