Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Go Kväll

Kategori: Allmänt

Mmm...

Har idag varit riktigt duktig!!Fixat å donat en himla mass!! =) Riktigt nöjd med resultaten!!! =D

Sen blev det stan å lämna filmerna å sen hem till Madde!! =) Har där fått middag å annat gott!! Vart en massa surrande oxå.. =)

Imorgon blir det sävastnäs å ta hand om prinsessorna =) Sen ska jag nog assistera madde lite om hon skulle tapetsera om i sovrummet!!Å så måste jag dammsuga å skura här hemma..för det hann jag inte idag!! =)

Å måste bara berätta..Min underbara vän Carro skickade ett sorts test åt mig idag..å vanligtvis så brukar jag ändra för svaren blir som skumma..men idag så ändrade jag inte!!!Å gissa om svaren blev bra!!!!! =D =D =D Hoppas verkligen att det stämmer!! =)

Men men..nu ska jag börja bege mig mot sängen!!Blev ett väldigt kort inlägg..men orkar inte skriva nå mer!!

go natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: