Stay Strong

It's amazing what you can hide just by putting on a smile

Glad!! =)

Kategori: Allmänt

Idag har varit en bra dag!! =) Prommade som sagt till jobbet!!I endast linne!!!Å guuu så skönt det var!!! =) Gick riktigt raskt oxå!!De kändes skönt i benen!!! =) Gick direkt upp till lunchrummet å kollade LöneSpecen!!Å snacka om att jag blev överraskad!!! =D Hade dock jobbat 26 timmar extra å hade 49 timmar 100% OB!!! =D Mkt nice!!!!! =D Å dom behövdes!!!! =D Å så hade vi fått löneförhöjning!! =) ME LIKE!!!!! =D

Sen har jag jobbat hela dagen..13-21.05..Har gått väldigt fort ändå!!var sjukt mkt folk under dagen å sen vid 18 så bara dog de ut!!! Skönt men lite trist!! Alla var väl ute å grillade å gjorde massa annat roligt... :(

Sen blev det hem å laga sig lite middag å lunch till jobbet imorgon!!Sen har det varit massa surrande i telefon me Madde,Frida å Micke! =) Å så har jag lagt in alla räkningar så det är klart!!Skönt!!!Kunde betala av lite mer på nga saker än va jag räknat me så det var mkt nice!! =)

Det kanske är dags att börja bege sig mot sängen nu så man orkar jobba imorgon!!Jobbar 10.30-18.30..Å om det är bra väder så tänkte jag att jag ska promma både dit å hem!! =) Men det var ngn som viskade i mitt öra att det ska regna å åska imorgon... :( Hoppas inte de!!Iaf inte när jag ska promma..men under tiden jag jobbar kan det gott å väl va skitväder!!! :-P Hihi =)

Nää..nu blir det sängen!!!!

PUSS & Go Natt!!!

Saknar dig Micke!!!!!    ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: